خرید پستی اینترنتی گوشی موبایل آیفون 5 طرح اصلی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منوی اصلی
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درباره ما
تمامی کالا ها اورجینال و دارای ضمانت کیفیت می باشند.
لینک دوستان
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 17
:: بازدید سال : 69
:: بازدید کلی : 2051
بازدید : 99
نویسنده : ایرانی

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

APPLE IPHONE 5 طرح اصلی

خرید اینترنتی پستی گوشی تلفن همراه شرکت اپل آیفون 5 چینی

گوشی طرح اصلی apple iphone 5,از لحاظ ظاهری, دقیقا مشابه گوشی ایفون پنج است با این تفاوت که امکانات کم تری نسبت به گوشی اورجینال دارد. اگر این گوشی را در دست بگیرید همه فکر می کنند که شما واقعا آیفون 5 دارید غافل از این که این گوشی طرح اصلی است.  این گوشی بدون شبکه ی وای فای wifi می باشد اما دارای شبکه ی اینترنت ۲G Network: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 می باشد پس می توانید از اینترنت همراه لذت ببرید. همچنین این گوشی دارای مشخصات CDMA 800 / 1900
3G Network: HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO می باشد. گوشی اپل iphone 5 در سال 2012 میلادی به بازار عرضده است و از آن زمان به بعد, توانسته است تا مشتریان زیادی را از سرتاسر جهان جذب نماید. که آن هم به خاطر کاربر پسند بودن و قوی بودن امکاناتش میباشد.

apple Iphone 5 اندروید

اندازه ابعاد ۱۲۳٫۸ × ۵۸٫۶ × ۷٫۶ mm می باشد. همچنین گوشی دارای وزن کمی در حدود وزن ۱۱۲ گرم می باشد که در جیب, شما را اذیت نخواهد کرد. صفحه نمایش نوع TFT capacitive صفحه نمایش لمسی، تاچ نسبتا حساس دارد و اندازه ی نمایشگر این گوشی 4.1 اینچ می باشد. 
 لین موبایل دارای اطلاعات GPRS و HSCSD است و همچنین از تکنولوژی نوین EDGE و 3G نیز پشتیبانی می کند. حافظه ی داخلی در حد 4 گیگابایت را دارد که می توانید تصاویر و فایل های زیادی در آن ذخیره نمایید و به این زودی پر نمی شود. همچنین دارای دستگاه های ارتباطی بلوتوث ورژن ۴٫۰ با A2DP و کابل USB 2 و ایفرد می باشد که ارتباط با کامپیوتر و لپ تاپ و همچنین سایر گوشی ها را فراهم می کند که می تواند برای انتقال داده ها لازم  باشد.

دارای بلند گوی با کیفیت و سوکت صوتی ۳٫۵ میلیمتری می باشد. همچنین این گوشی از امکانات سیستم عامل جاوا نیز پشتیبانی می نماید. همچنین این گوشی اپل, پیام ها ی iMessage, SMS (threaded view), MMS, Email, Push Ema  را دارد.

مرورگر شرکت اپل یعنی SAFARI برای وبگردی HTML نیز در گوشی فراهم است. امکانات و برنامه های سرگرمی زیادی در گوشی گنجانده شده است مانند بازی ها انگری برد و کلی بازی مهیج دیگر که کلی جذاب و جالب است. این گوشی در دو رنگ سیاه و یا سفید عرضه می شود که هنگام سفارش, رنگ مورد نظرتان را در قسمت پیغام, درج نمایید.

این گوشی موبایل طرح اصل, دارای دوربین اصلی فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت 3 مگاپیکسل و فلش نورانی LED می باشد که برای ثبت لحضه های شاد بسیار مناسب است.  به همراه یک دوربین جلویی با کیفیت VGA است که برای تماس تصویری و یا عکاسی استفاده می شود.

معایب : رادیو ندارد

این موبایل به همراه باطری استانداردبا مشخصات  ، Li-Po 1432 mAh
در حال انتظار حداکثر ۲۰۰ساعت (۲ گیگ) / حداکثر ۲۰۰ ساعت (۳ گیگ)
در حال صحبت حداکثر۱۴ساعت (۲ گیگ) / حداکثر ۸ ساعت (۳ گیگ) برای شما ارسال خواد شد. و کیفیت و کارآیی آن توسط فروشگاه, گارانتی می گردد. 

قیمت: 169,000 تومان

 

خرید APPLE IPHONE 5 طرح اصلی+ حافظه داخلی 4 گیگ

 محصولات مشابه و مرتبط = گوشی موبایل آیفون 5 طرح اصلی

گوشی تلفن همراه اپل IPHONE 5 طرح اصل- اندرویید- دوربین 5 مگاپیکسل

 




:: موضوعات مرتبط: گوشی های موبایل , ,
:: برچسب‌ها: خرید اپل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: